Saturday, June 21, 2008

Lawak okay

wokay ni ade satu cte..
kawan aku ni Ebby dia bleh bwat lawak yg aku cam rase nak tendang je perot Kamal si kaldu sebanyak 8 x 8 = ? haa jawab! huhuhu.

td aku gi makan dgn si ebby ni..padahal ktorg ngah keje tu n byk keje lak tu stock baru smp nak kene tag2 baju sume n boss ade lak tu kat kedai..tp dgn selamba ktrog bwat keputusan nak gi makan sbb lapar nak mati dah..pastu aku ngan ebby ni gi la makan kat kedai nasi ayam Chee Meng (tah btol ke tak aku eja ni..bantai je la)
okay dah kenyang..blurrppp!! *tbe2 je..
so ktorg blik la ke kedai blik..time blik ni la terjadi satu kesah yg bg aku dan ebby ni klaka nak mati la..sedang ktrog jln tu ktrog mcm borak2 laa kan..
pastu tbe ade keta nak lalu n tak muat sbb jln sempit ade keta2 parking tepi jln kat selekoh kat mamak kitaro tu..so aku benti nak kasi keta tu jln, kang tak pasal aku kene lenyek lak kan.huhu.
si ebby ni dah lepas dlu tp yg aku peliknya dia tak perasan aku benti then aku nmpk la ebby pi ckp sorg2 sbb dia tak sedar yg aku dah benti jap nak kasi keta tu lalu..dia bkn main leka ckp sorg2.wkakakakakaka!
pastu dia toleh tepi tgk aku takde..pastu dia pandang aku n muka dah merah sbb malu ckp sorg2.pastu ape lg tergelak ar ktorg atas kejadian tu..hahahaha


tu je la cte dia..korg maybe tak rase klaka sbb korg tak lalui kejadian tu.huhuh.
takpe aku paham..aku just nak cte je sbb ngah boring2 ni.huhu.
mengarot la jap kan.
okay jumpa lagi..dgn itu aku sertakan gambar si ebby ni.hahahah.padan muka ko ebby! ;p




No comments: